Komentarz polityczny trochę pompatyczny

Ciekawie wygląda moja tablica FB po wyborach. Podzielona po równo, zazwyczaj wg wieku. Młodsi cieszą się i wyzywają Komorowskiego od komuchów, starsi trąbią o końcu świata, wstydzie i żenadzie. W komentarzach pod postami każdy dostaje poparcie od ‚swoich’.
Obraz Polski w skali mikro 🙂

A ja nic nie pisałam, bo uważam, że każda strona ma trochę racji i trochę przesadza. I tak też podchodzę do naszej sytuacji.

Nasz orzeł ma dwa rozpostarte skrzydła. Bo jest tu miejsce dla każdego, każdej strony i frakcji. „Jeszcze Polska nie zginęła, póki MY żyjemy”. I nie zginie. Niezależnie od opcji politycznej.

2 thoughts on “Komentarz polityczny trochę pompatyczny

  1. Nie lubię polityki i tego całego chaosu co za nią idzie.
    Szczerze napiszę, nie głosowałam na nowego prezydenta i nie cieszy mnie jego wybór. Dopiero wrześniowe wybory Polaków pokażą, czy ludzie wybiorą mądrze, czy jedyne co potrafią to działać pod wpływem emocji, a z nimi wiadomo, nie są dobrym doradcą

    Polubienie

Skomentuj

