To jest mój sen…

Sen 1

Student ma prezentację na zajęciach z języka technicznego. Prowadzi ją wierszem, używając wyrażeń rzeczownikowych, których uczymy się na zajęciach. Pod koniec każdego wersu całuje mnie w dłoń. Na moje pytanie, czemu to robi i sugestię, że może to nie miejsce, odpowiada oburzony, że to element prezentacji.

Sen 2

Do mojego mieszkania przychodzi dwóch mężczyzn i kobieta. Należą do mafii. Kobieta ciągle dźga mnie paznokciem, więc gryzę ją w palec. Mężczyźni są jednocześnie księżmi. Robię im obiad, spaghetti, a oni stwierdzają, że jest za mało włoskie i muszą mnie ukarać.

——————————–

Muszę przyjrzeć się kiełkom mix, którymi od pewnego czasu hojnie dekoruję kanapki…

😀

3 thoughts on “To jest mój sen…

Skomentuj

